Reklamacije i povrati

Ako imate bilo kakve primjedbe na proizvod koji ste kupili kod nas, molimo kontaktirajte

  • službu za korisnike TAPESS.HR Webshopa
  • ili nam jednostavno pišite na adresu [email protected]

Provjerit ćemo Vašu reklamaciju u najkraćem roku i maksimalno Vam izaći u susret.

Nažalost, ponekad se događa da se roba ošteti na putu do Vas. Da bismo bili u mogućnosti nadoknaditi Vam štetu nastalu pri transportu, trebali biste je što prije prijaviti, a najkasnije u roku od tri dana od dana primitka pošiljke. Pošaljite nam e-poruku s brojem narudžbe, kratkim opisom i slikom oštećenja na adresu e-pošte: i[email protected]. Nakon toga ćemo u najkraćem mogućem roku utvrditi štetu i dogovoriti zamjenu ili nadoknadu štete.

platforma za online RIJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

 

EU je uspostavio internetske stranice kako bi se pomoglo nezadovoljnim potrošačima. Na tim stranicama možete podnositi pritužbe u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu te pronaći neutralnu treću stranu („Tijelo za rješavanje sporova”) koja može rješavati spor.

Ako želite koristiti tu platformu kako biste uputili prigovor i rješavali spor tim putem, molimo koristite ovu poveznicu:
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)